Mijn Klacht:
Enige jaren geleden heb ik van mijn ouders een eenpersoons Sultan Favang matras cadeau gekregen, dit om mijn allereerste matras te vervangen.
Helaas ben ik niet tevreden over dit matras omdat er langzaam maar gestaag doorlegplekken ontstonden.
Omdat het matras ouder is dan 2 jaar maar waarschijnlijk jonger dan 5 jaar heb ik niet meteen contact opgenomen met Ikea omdat ik dacht geen garantie te hebben.
Toen ik het matras wilde vervangen,
(dit heb ik ook nog uitgesteld wegens persoonlijke financiële omstandigheden) heb ik toch maar de garantietermijn onderzocht en heb ik gelezen dat de garantie op Sultan (Favang) matras
Op dit moment beschik ik niet over de aankoop datum en aankoop bon, maar deze vallen misschien te achterhalen.
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat deze klachten kunnen ontstaan, zeker op zo\\\’n korte termijn, aangezien de functie van het matras.
Renée (v), 34 jaar
Gewenste Oplossing:
Duidelijkheid over de garantievoorwaarden, en waar ik recht op heb,
Welke documenten heb ik nodig?
Indien ik die nodig heb zal ik mijn ouders raadplagen, mocht het mogelijk zijn garantie te krijgen alsnog enige garantie te krijgen met de aankoopbewijs.
