Klacht: Sukkels

op 28 april 2017 over De Gouden Draad Haarlem in de categorie Meubelstoffeerderijen

oor de vijfde maal deze klacht. Na overleg met Syncasso moet het geld er voor de 31 ste vN de mAnd op hun rekening staan. Op de 26 ste krijg ik al bericht dat ik niet betaald zou hebben.. terwijl ik het geld wel op tijd heb overgemaakt. Doe ik het een dag te vroeg is het niet goed, bij Syncasso is het nooit goed. Dit kost mij zoveel tijd en ergernis. Ze gaan maar naar de rechter, ik betaal op tijd, zij hebben geen juist incassosysteem. Ik sta nergens geregistreerd als wanbetaler, Tiel kent mij niet.

Ik ben tevreden, als zij mij niet meer schrijven en bellen en een grote financiële compensatie geven. Nuon rekent € 40,- voor een dag te laat betalen. Helaas ik ben het zo zat ik moet nu minsten na vijf maal en vele telefoon gesprekken heel veel geduld en tijd opbrengen dus ik ben niet meer tevreden. Te een bedrag onder de € 500,-. Basta.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Gouden Draad Haarlem

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Gouden Draad Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tarek Hammouda