Klacht: oplichting door Gerrit van Wijnen

op 05 oktober 2016 over De Gouden Draad Haarlem in de categorie Meubelstoffeerderijen

Gerrit van Wijnen gebruikt het email adres : degoudendraad@gmail.com om dit ook NU nog te gebruiken bij zijn oplichtingspraktijken , Voorheen lokatie Haarlem – NU Gerrit van Wijnen – Binderij 45 – Amstelveen – telef. nr. o6 47901792 _ Prive 020-7853419. Hij heeft nog niets geleerd van zijn praktijken uit 2014 – 2015 ( zie daarvoor op Google – Oplichting Gerrit van Wijnen en onder klacht de Gouden Draad. ) en gaat nu verder op Marktplaats – advertenties zijn te vinden… Gerrit – Amstelveen – telef. 06 47901792
Hij verkocht mij maar leverde niets – intussen is hier bij de Politie
aangifte van Oplichting van gedaan. Is nu in behandeling.
Wees op uw hoede – de man belooft – maakt afspraken – liegt alles aan elkaar – is absoluut ONBETROUWBAAR !
Advies ……. Doe nooit geen zaken met deze GERRIT VAN WIJNEN. En …… DOE OOK AANGIFTE indien nodig !!
Alleen met een aangifte komen we van deze praktijken af .

Ik ben pas tevreden als hij stopt met zijn praktijken en IK mijn geld terug heb !!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Gouden Draad Haarlem

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Gouden Draad Haarlem nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door quichororo