Klacht: Sturen niks op en reageren niet!

op 17 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

En ik zou onderhand graag mijn bestellingen vanaf 26 willen ontvangen ..

Geen reactie op mail, telefoon en zelfs niet op mm chat.

Leuk dat stunten van jullie, maar zet er personeel bij. Nu kan ik morgen de nieuwe laarzen niet aan als ik naar een concert ga. Jullie worden slecht large. Levertijd was al beroerd. Gegarandeerd voor sint, gegarandeerd op… echt niet dus he!

Retouren pas na ruim 2 weken verkeerd verwerken. Kun je alles weer opnieuw bestellen , weken wachten en wachten tot je een ons weegt op het aanpassen van de factuur omdat de prijzen nu hoger zijn.

Leuk dat abonnement bij jullie.. maar ik merk geen verschil. Of moeten de niet leden nog langer wachten .

Ik ben er bijna klaar mee! Large, stuur me alles op en schrap me als lid. Ik ben het echt vort beu! Jullie succes met deze drukte gaat jullie zo de kop kosten. Zie steeds meer klachten over jullie verschijnen.

Owja stuur me niet weer vacature door. Iedere keer als ik klaag over het wachten sturen jullie me dit. Was eerste keer wel grappig. Maar het is jullie probleem en niet het mijne. Jullie maken er alleen mijn probleem van door de achterstand niet weggewerkt te krijgen en me al sinds 26 november op mn bestellingen te laten wachten!

Als ze retouren verwerken, prijzen op factuur aanpassen, mn bestellingen nasturen. Gaat om veel geld!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendymuck