Klacht: stunt step besteld voor mijn zoon

op 17 augustus 2017 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik heb dinsdag een stunt step besteld voor mijn zoon. DHL gaf aan dat het pakket woensdag tussen 8.00 en 18.00 zou aankomen. Mijn zoontje de hele dag erg blij. Hij is zelfs een paar keer naar het afhaalpunt gefietst en heeft gevraagd of zijn pakje er al was. De mevrouw vertelde dat DHL al langs was geweest maar het pakje van hem er niet bij zat. Erg verdrietig kwam hij terug. Hij had lang voor de step gespaard en nou was de step er niet.
Toen ik vanmorgen weer keek bij DHL stond er niet meer bij dat hij vandaag zou worden geleverd maar dat : Planning wordt gemaakt. Heel bijzonder dus.

Als iemand contact met mij opneemt en zo snel mogelijk de step wordt geleverd. Ik baal hier echt van. Niet voor mezelf maar wel heel erg voor mijn zoontje die zich er zo op verheugt had.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 24 januari 2018 om 13:38 geantwoord

We hebben dit uiteraard indertijd direct met de klant en de vervoerder opgepakt. Er ging met deze zending een aantal zaken fout nadat we deze op het juiste moment hadden verzonden. Om een en ander goed op te lossen is er ook nog telefonisch contact met de klant geweest. Gelukkig heeft de levering daarna alsnog snel plaatsgevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door The Rudinator