Klacht: stunt step besteld voor mijn zoon

op 17 augustus 2017 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag een stunt step besteld voor mijn zoon. DHL gaf aan dat het pakket woensdag tussen 8.00 en 18.00 zou aankomen. Mijn zoontje de hele dag erg blij. Hij is zelfs een paar keer naar het afhaalpunt gefietst en heeft gevraagd of zijn pakje er al was. De mevrouw vertelde dat DHL al langs was geweest maar het pakje van hem er niet bij zat. Erg verdrietig kwam hij terug. Hij had lang voor de step gespaard en nou was de step er niet.
Toen ik vanmorgen weer keek bij DHL stond er niet meer bij dat hij vandaag zou worden geleverd maar dat : Planning wordt gemaakt. Heel bijzonder dus.

Gewenste Oplossing:

Als iemand contact met mij opneemt en zo snel mogelijk de step wordt geleverd. Ik baal hier echt van. Niet voor mezelf maar wel heel erg voor mijn zoontje die zich er zo op verheugt had.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door The Rudinator