Klacht: Stukjes glas in een blikje kruidenroomboter

op 24 april 2014 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Voor de paas een blikje kruidenroomboter gekocht. Ik had al een paar broodjes er mee gegeten. Ik zei tegen mijn man,het knarst wat.Daar ik net in plan Staten had laten zetten. Dacht ik misschien wel stukjes van mijn gebit.(je denkt niet gelijk aan glas).Tot ik maandag22 april,weer twee broodjes ge smeert had.Toen ontdekte ik behoorlijk grootte stukjes glas.Ik ben meteen met het blikje naar de winkel gegaan.Ik heb het blikje ingeleverd bij mevr.Annie Metselaar. En die zal het verder afhandelen. Ik vindt dit wel heel erg. Graag hoor ik nog van jullie? Wil Kostwinder Me door straat 8 1777xc Hippolytushoef tel 0227592738

Ik wil weten of er nog meer mensen dit hadden. Ik verwacht wel enig excus.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Dekamarkt

2 jaren geleden - Dank je wel voor de melding. Dit is een niet onbekend voorval. Het betreft gelukkig geen glas maar stukjes zeezout. De supermarktmanager heeft deze klacht netjes afgehandeld door de klant een bos bloemen voor de schrik te geven

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jackwil