Klacht: Stukje glas

op 13 februari 2018 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 14 februari 2018 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De wit,

Wat vervelend dat u deze vervelende ervaring heeft gehad met ons product kapucijners en of appelmoes. Wij sturen u een e mail met nog enkele vragen.

Wij beschikken graag over zoveel mogelijk informatie betreffende dit incident, zodat wij de zaak zo goed mogelijk kunnen onderzoeken.
Voor het ongemak sturen wij u na het onderzoek een attentie voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
HAK B.V.
Afdeling consumenten service

Alle klachten die gemeld zijn door Tdw60