Klacht: stuk telefoonhoesje van Samsung galaxy s6 egde plus

op 31 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

doen ik de telefoon hoesje open maakte zag ik dat aan de onder kant stuk was en ik vond dat niet zo leuk

de telefoon hoesje was van Samsung galaxy s6 egde plus

het hoesje merk is multicolor spiegel telefoon shell Samsung galaxy s6 egde plus l in het goud

ik ben tevreden als ik een nieuwe telefoon hoesje krijg en ook zo snel mogelijk

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:24 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

multicolor spiegel telefoon shell voor Galaxy s6 rand + / s6 edge / s6 / S5 (diverse kleuren) 'for Edge +'

De verwerkings zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Hermes
www.miniinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door usama