Klacht: Stuk glas in kruiden boter

op 26 juli 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

beste Aldi. Vrijdag 22 jullie kocht ik bij Aldi in hatert een kruidenbrood. Zaterdag heb ik de verpakking van de kruidenbrood open gemaakt zodat ik die op de bbq kon zetten. Ik deed de pak open en zag gelijk een bruin stukje glas erin. Ik vind dit niet normaal godzij dank heb ik het oprijd gezien. Het brood was voor mijn kleinzoon. Ik heb toen met Aldi gebeld en zij zeiden dat jullie er foto van moest maken. Nu ging ik na Aldi in Nijmegen hatert zegt een medewerker gooi de brood maar in de prullenbak. Het moet toch gemeld worden. Voordat er echte slachtoffers komen. Die meschien straks een glas in de keel krijg. Ik vind dit niet normaal hoe jullie te werk gaan. Zo had mijn kleinzoon ook een glas in de keel krijgen.

Ik zal het niet weten. Maar het zou zo kunnen dat mijn kleinzoon nu een glas in de keel had!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joyceline-65