Klacht: Studystore verzint ‘beschadiging’ om toch het geld te houden

op 13 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pas geleden boeken besteld. Ik heb het pakket geopend en toen bleek dat de seal er niet op zat en de boeken waren slecht ingepakt. Ik heb de boeken dezelfde dag opgestuurd. Hierna heb ik als reactie gekregen dat mijn boeken beschadigd waren. Ik heb deze boeken net weer binnen gehad. Deze heb ik goed bestudeerd, maar ik heb geen één beschadiging gevonden. Het is erg ongepast van studystore om zo boeken in te pakken en vervolgens mee te delen dat ik de boeken heb beschadigd. Studystore heeft weer eens een klant verloren!

Gewenste Oplossing:

Ik heb graag dat mijn geld wordt teruggestort en dat ik mijn boeken kan retourneren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 september 2016 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Arjan,

Ik begrijp volgens een aantal mailtjes dat je de boeken alsnog mag opsturen en dat wij ze innemen.

Ik vertrouw er op dat de boeken worden ingenomen, en je het geld kan ontvangen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Vandijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Arjann