Klacht: studieverlenging

op 05 juli 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

9 september 2015 is mij studieverlenging verleent. Ik kreeg tot 1 augustus 2016 de tijd om mijn opleiding af te ronden. Ik heb hier in mijn planning rekening mee gehouden. Ik wilde proberen alle praktijkopdrachten in het schooljaar af te ronden en de laatste verslagen in de vakantie schrijven. Een aantal weken terug ontving ik echter van Ineke Boelhouwer (stagedocent van NHA) een mailtje dat zij alle verslagen en papieren 27 juni binnen wilde hebben. Ik heb toen de moed opgegeven, omdat ik wist dat dit voor mij niet meer haalbaar was. Na het er met andere mensen over gehad te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit eigenlijk niet eerlijk is. Ik heb alle onderdelen van de opleiding voldoende afgerond en struikel nu op de laatste 2 deelkwalificaties van de stage omdat mijn stagedocent bepaalt dat ik eerder klaar moet zijn.

Het liefst zou ik nog een aantal weken in het nieuwe schooljaar mogen gebruiken voor de laatste opdrachten, zodat ik alsnog de opleiding kan afronden.
Anders hoop ik vrijstellingen te kunnen krijgen en ook niet het volle bedrag aan lesgeld te hoeven betalen als ik de opleiding opnieuw zou starten.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 07 juli 2016 om 09:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marion vos