Klacht: Studentenkorting

op 18 augustus 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Eind juni een dure iPad pro gekocht op advies van Apple medewerker in Amsterdam. Helaas was hij daar niet op voorraad, maar adviseerde hij hem via de website te bestellen.

Voorwaarde wat ik wou is dat ik wel gebruik kon maken van de back to school actie van Apple. Deze medewerker kon mij met zekerheid vertellen dat dit net als andere jaren ging en dus met terugwerkende krachten alsnog recht heb op de actie(gratis beatsx oordopjes). Deze actie was op moment van aankoop nog niet in gegaan.

Helaas deze week gebeld om de actie te verzilveren alleen krijg ik van de medewerker aan de telefoon te horen dat het niet geld en ik waarschijnlijk het verhaal zelf verdraaid heb, vond dit niet terecht hoe ik behandeld werd.. en kon ik dus beter wachten met kopen.. zo hoor je niet met je klanten om te gaan.

Alsnog gebruik maken van de back to school actie, ben totslotte student.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flatiner