Klacht: Stroommeter

op 22 november 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Augustus 2015 wij krijgen panelen op dak van apsolar en volgens hun mijn oude meter was niet geschikt voor en ze hebben en email naar Enexis gestuurd maar ik heb verder geen reactie gekregen en na een jaar tijd komen ze achter nu pas dus dat toch die meter moet vervangen woorden bij Houwerdastraat 41 in Appingedam. Maar nu mijn vraag gaat Enexis vanaf Augustus 2015 tot met nu wel compenseren van dat terugwekken stroom naar leverancier wat wij kwijt zijn vergoeden hop op een positieve antwoord.

Gewenste Oplossing:

nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 02 december 2016 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Shabani,

De klacht is per abuis heropend door klacht.nl zelf. Op 22 november heb ik u per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van uw klacht. Hierin heb ik aangegeven dat Enexis heeft voldaan aan haar inspanningsverplichting. Vervolgens heb ik uw verzoek tot een vergoeding afgewezen.

De klacht op deze website heb ik nu opnieuw gesloten.

Stephanie
Webcare Enexis

Alle klachten die gemeld zijn door Lulzim