Klacht: Streya

op 10 september 2017 over Streya in de categorie Reclame

Ik ben op zoek naar mensen die benaderd zijn door het bedrijf STREYA
Op 22 augustus van dit jaar besloot ik om als Zzp\\\’er aan de slag te gaan, blij maar ook een beetje zenuwachtig, zou ik wel genoeg klanten krijgen, wat als ik ineens teveel klanten zou krijgen, wat dan?.
Op donderdag 31 augustus werd ik, terwijl ik aan het werk was telefonisch benaderd door Streya, ene medewerker begon een geweldig verhaal dat hij met hulp van hun bedrijf mij per direct aan klanten kon helpen bij mij in de buurt en of ik daar interesse in had, tuurlijk had ik daar interesse in, hij had het over het opzetten van een website voor mij en dat zou mij slechts zo\\\’n 400 euro gaan kosten per jaar,  natuurlijk begonnen bij mij meteen de alarmbellen te rinkelen en ik zei dan ook tegen hem dat hij maar een offerte moest sturen en dat ik dat eerst met mijn accountant zou bespreken aangezien ik al eerder slechte ervaringen had met zulke dingen. De medewerker. zei meteen dat \\\’zij\\\’ niet zo werkten en dat ik 7 dagen bedenkttijd had om te beslissen of ik met Streya in zee zou gaan of niet. Ik zou met de telefoniste worden door verbonden die alvast mijn gegevens zou noteren. De telefoniste begon met te vertellen dat er een bandje zou meelopen en begon mijn gegevens te noteren, er werd gevraagd of het allemaal klopte en of ik akkoord ging met de voorwaarden waarop ik zei dat ik nergens mee akkoord ging omdat ik alles eerst ging bespreken. Geïrriteerd brak ze ons gesprek af en ik werd terug verbonden met de medewerker die ik nogmaals duidelijk maakte dat ik nog helemaal niet akkoord ging. Hij verzekerde mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en ik werd weer terug gezet naar de telefoniste die haar hele riedeltje weer begon.
Na 2 dagen besloot ik, nadat ik informatie had ingewonnen, om niet in zee te gaan met Streya en heb toen een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik er toch vanaf zag.
Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje terug waarin stond dat ik alleen aangetekend kon annuleren, ik heb vervolgens gebeld met de medewerker die mij liet weten dat dit niet zomaar ging want ik had tenslotte op het bandje ingestemd met een overeenkomst met Streya en alhoewel ik mocht annuleren, kreeg ik te horen dat hij al flink wat werk voor mij had verricht, met andere woorden, dit zou mij geld gaan kosten.. en idd ik kreeg een aantal dagen geleden een rekening. Ondertussen heb ik een advocaat moeten inschakelen maar daar zal ik het niet bij laten. dus daarom, zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt met dit bedrijf, laat het mij weten!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Streya over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht MajoediCleaningService

4 maanden geleden - Streya en cornuiten zijn helaas familie van pinokkio

Bericht van Streya

4 maanden geleden - Geachte, Wij denken altijd graag mee over een goede oplossing. Helaas bevat uw recensie lasterlijk uitspraken en maakt u inbreuk op de privacywetgeving. Wij hebben klacht.nl dan ook verzocht om uw recensie te verwijderen of aan te passen. Zodra dit gebeurt is zijn wij bereid om na te denken over een passende oplossing. Mvg, Eric van Streya.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Streya in behandeling genomen

Bericht van Streya

4 maanden geleden - Geachte, Naar aanleiding van ons telefoon gesprek. Wij hebben u gebeld om te kijken of er een oplossing mogelijk is. Tevens hebben wij u gevraagd om eerst z.s.m. de lasterlijke teksten en de schending van de privacy van onze medewerker op te heffen. U heeft aangegeven hier niet aan mee te willen werken. Onze medewerker heeft dan ook aangegeven helaas aangifte te gaan doen om zijn privacy te kunnen waarborgen. Het is uw goed recht om uw mening te uiten maar het is niet uw recht om de wet te overtreden. Met betrekking tot uw overeenkomst. U heeft zelf opdracht gegeven voor de plaatsing van uw presentatie. U schrijft in uw klacht dat er net gedaan werd dat uw gegevens alleen maar gecontroleerd word. Dit is helaas niet de waarheid aangezien er duidelijk word gezegd dat de opdracht word gecontroleerd en word bevestigd. Tevens bieden wij inderdaad een annuleringsperiode aan. Dit is echter niet wettelijk verplicht. Het is dan ook jammer dat u klaagt over dat feit. Als wij geen annuleringsperiode hadden gegeven had u immers direct vastgezeten aan de overeenkomst. Het is juist dan toch goed dat er een annuleringsperiode gegeven word? Wij vinden het jammer dat u geen medewerking wilt verlenen om tot een passende oplossing te komen en wij hopen dan ook dat deze kwestie voor beide partijen tot een goed resultaat zal leiden. Mvg, Eric

Reactie van de melder van de klacht MajoediCleaningService

3 maanden geleden - Nogmaals streya en cornuiten, jullie zijn familie van Pinokkio bovendien had ik jullie moeder kunnen zijn en geloof mij dan hadden jullie een andere opvoeding genoten.

Alle klachten die gemeld zijn door MajoediCleaningService