Klacht: Stress verlof bij roompot

op 09 februari 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Goededag wij de familie van leeuwen uit beveren waas belgie hebben bijna 5 maanden geleden en weekendje weg geboekt bij roompot weertersbergen. Ik had tijdens mijn boeking en voorkeurs woning aan gegeven en daar ook voor betaald 19 euro huisje 106. Bij aankomst op roompot op 2 februarie 2018 en wij door en early cheak in nog eens 10 euro extra betaald er voor. Konden we na het huisje wij stopte bij het huisje maar dat bleek ons huisje niet te zijn. We moesten verder rijden het park op en kwam bij huisje 141.
Tot ins verbazing lag er overal troep modder maar wat mij erg op viel was dat ze de huisjes rond om aan het verbouwen waren. Ben terug na de receptie gegaan want dit had ik niet geboekt. Bij aankomst kreeg ik tehoren dat wij of extra bij moesten betalen of dat huisje gewoon moesten houden. Ik had aan gegeven dat huisje heb ik niet geboekt ik had 106 in gegeven. Maar hun antwoord was dat het huisje 106 niet voor de promo aanbieding was waarom werd er dan op het scherm niet aan gegeven dat het huisje niet in aanmerking kwam voor die prijs. Maar alles bij alles ik zou dan mijn 19 euro terug krijgen bij het terug storten van de borg. Wij hebben toen alle uit gepakt. En tegen de avond toen ik me tafel had gezet on te gaan gourmetten met gezin en vriendin van dochter stond mijn vriend en peuk te roken buiten aan de water kant en zag tot zijn verbazing dat het huisje de hoek er van ontzet was er was ook schade aan de muur. Dus weer na de receptie met de fotos en toen kregen we en ander huisje. Moesten alles weer in pakken en dat huisje 141 moest op gekuist worden. Op na het andere huisje ik had al stress ivm de gepkande operatie due er aan zat tekomen dus ik was al niet meer blij wat verkeerd ging ging verkeerd. De dag na dien heb ik de kaart van huisje 141 in geleverd bij de receptie en vezegt dat alles schoon was gemaakt en dat ik content was met het andere huisje. Als ongemak kreeg ik en fles rode wijn die stond die middag op onze tafel in het huisje.
Maar s avonds ging alles fout ik had voor ons en buffet avond gereseveerd want had en horeca bon van 100 euro. Wij gingen eten en na af loop wou ik betalen met die kaart wat bleek nu op mijn kaart stonds niks meer. Die 100 euro was weg terwijl ik deze kaart nog niet gebruikt had. Ik stond daar met en mond vol tanden met rood op mijn kaken en een geïrriteerde mevrouw van roompot. Ook de klanten die er waren bleven mij maar aankijken. Ik voelde me on gemakkelijk omdat ik niks fout had gedaan en weetend dat er 100 op de kaart stond. Ik werd kwaad en ik wou zo snel mogelijk weg van roompot. Dit weekend moest ontspannend zijn voor mij ivm de operatie die ik 7 februarie moest ondergaan. Maar ik was op helemaal op. De volgende ochtend ben ik weer gelijk na de receptie gegaan en mijn beklacht gaan doen voor de 3de keer. Ik was er ook achter gekomen dat ondanks dat alles betaald was er en rekening van dat andere huisje op bleek te staan. Dat bedrag was 24.45. Maar bij de receptie hebben ze alles na gekeken en wat bleek de 100 euro die op me kaart stond hadden ze er van af gehaald en bij het nieuwe huisje af getrokken. Ik ben gaan huilen ik was op van de stress die ik had gekregen en heb gezegt ok wil de auto pakken alles in laden en weg van het park mijn verlof van het weekend is verpest en ik heb meer stress dan ik mag hebben. Overal kwam sorry en wat kunnen we doen op dat moment had ik daar niks aan. Ze bodden mij en kortingsbon aan voor de volgende keer. Maar achter af had ik toch liever mijn geld terug of en weekend terug die hun voor mij hebben verziekt.
Nu was woensdag miin operatie de stress was wat afgezakt. Maar kwam heel slecht uit de narcose. In het verleden heb ik nooit last er van gehad maar weet zeker dat roompot hier en deel van mee te maken heb gehad. Ik zal als er nog en volgende keer komt zo wie zo niet naar weertersbergen gaan hoewel wij daar toch in het verleden al 4 keer geweest zijn

Ik zal tevreden zijn als roompot ons en weekendje terug zal geven of.mijn centen in zijn geheel terug stort. Dit was en ramp verlof. Maar ook als er.mensen boekingen doen voor en bepaald huisje dat de site al aan geeft dat het betrevende huisje niet voor die prijs is. En ook als ze verbouwen rond huisjes dat mensen in die zone niet geplaats worden. Het was niet tedoen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sassie 1974