Klacht: Strepen knitted top

op 20 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb onlangs een knitted top gekocht bij Zara. Deze heb ik na het dragen bewust met de hand gewassen (om verkleuring in combinatie met andere producten te voorkomen) na het wassen zag ik dat de blauwe strepen van de top vlekken achterlieten op de witte kleur van de top. Je ziet zelfs complete strepen op de witte kleur. Ik heb daarna de top nog op een spoelprogamma in de washmachine gedaan. Helaas bleven de vlekken zichtbaar. Daarna heb ik de top op een hanger laten drogen. Helaas zijn de vlekken niet verdwenen. De vlekken zijn echter zo groot en zichtbaar dat ik de top niet meer kan dragen

Ik ben tevreden wanneer er een gepaste oplossing wordt geboden waarbij ik het product kan retourneren of ruilen. Ik zou het niet willen wagen om de top nogmaals te kopen, aangezien ik de too met opzet zo voorzichtig heb behandeld.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JAMD