Klacht: Storingsmonteur komt over één maand

op 28 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb een alles-in-een pakket van Ziggo. Op 24 juli 2017 ’s middags werkte de telefoon en internet niet meer. Het televisietoestel startte vreemd op, maar werkte wel. Op 25 juli werkte de telefoon en internet niet. Ook de computersoftware liep vast. Nadat ik van alles had geprobeerd (opnieuw opstarten, modem stekkers eruit en na 1 minuut er weer in, stroom eraf en weer inschakelen, opnieuw opstarten) functioneerde de telefoon weer. Ik belde de Ziggo storingsdienst. Ziggo had onderhoud in de wijk gepleegd, maar alles zou moeten weer werken. Het lukte Ziggo echter niet om mijn modem op afstand uit te lezen. Voor het vastlopen van de computersoftware zou ik bij mijn leverancier moeten zijn, niet bij Ziggo. De leverancier verwees mij terug naar Ziggo, aangezien mijn computer prima werkte totdat Ziggo onderhoud pleegde. De storingsdienst van Ziggo zei dat er pas op 25 augustus 2017 (!!!) een monteur langs kon komen. Dit i.v.m. de vakantietijd. Dit zou betekenen dat ik een hele maand niet op de computer zou kunnen werken. De storingsdienst zei dat ik hiervoor financieel gecompenseerd zou worden. Ik heb laten weten dat één maand geen computer voor mij onacceptabel is. De storingsdienst hield voet bij stuk. Ik heb Ziggo laten weten dat ik hen verantwoordelijk zou houden voor kosten die ik moet maken om de situatie te herstellen. In de loop van de dag begon (zonder extra handelingen) de computer weer te werken.

De wachttijd is onacceptabel. De vakantieperiode is een vast gegeven, dus Ziggo had tijdig maatregelen moeten treffen. Krijgen we volgend jaar weer dezelfde situatie?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne.krol39@gmail.com