Klacht: Storingen traject Nijmegen – Venray / Roermond

op 03 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,

Sinds dat Arriva op dit traject rijd zijn er nog veel meer storingen als voorheen met Veolia. Nou ik dacht als student zijnde dat het gewoon niet erger kon dan Veolia maar dat kan dus wel. Storingen komen regelmatig voor zo ook afgelopen vrijdag 2-6-2017. Het is een schande als je niet verder dat station Boxmeer kan dat er geen bussen klaar staan. Het is weekend iedereen wilt naar huis. Maar zo is dit ook in de ochtend dan wordt er ineens zonder reden een trein gecanceld waardoor het in de volgende trein stervends druk is en er soms gewoon geen mensen meer in kunnen. Hoe erg wil je het gaan maken Arriva? Erger dan Veolia zijn jullie al voorbij. Ik dacht dat jullie op dit traject extra treinen lieten rijden wat een goed punt is maar de storingen zijn een schande. Zo ook de temperaturen in de treinen. Je gaat bijna van je stokkie met die hitte. Afgelopen maandag 29-5-2017 was het buiten 32 graden. De trein was zelfs nog heter, Ik stapte uit bij mijjn eindbestemming en het was buiten gewoon koeler dan in de trein zelf. Dit mag toch niet kunnen? Het is gewoon te erg voor worden. Wat als daardoor ongelukken gebeuren en mensen jullie gaan aanklagen. In de trein hoort het niet warmer te zijn dan buiten (alleen in de winter) Het hoort koel te zijn.

Als alles serieus wordt genomen en er ook echt wat aan wordt gedaan. Geen woorden maar daden dan komen we verder. Zo hebben meer studenten zover ik weet een klacht ingediend over Arriva. Dit kan dus niet, doe er wat aan!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 juni 2017 om 18:52 geantwoord

Beste Anouk,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van Arriva sinds de overname van Veolia. Je geeft aan veel last te hebben van storingen en de te warme treinen.

We verzamelen alle klantreacties als het gaat om klachten over de dienstverlening in Limburg voor de evaluatie om zo te bekijken waar verbetering nodig is. Ook jouw reactie stuur ik door naar de regio.

Ik hoop oprecht dat je snel verbetering zult opmerken.

Voor nu, excuus voor het ongemak wat je hierdoor hebt ervaren.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk vh