Klacht: Storingen

op 17 mei 2016 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 keer vooraan bij de robin hoed 1 keer bij de expres ook vooraan in de rij zijn we weggestuurd zonder enige vergoeding of iets. kortom in totaal 2 uur staan wachten op iets wat het niet doet. andere krijgen fast lane ticket voor het ongemak maar wij niet wat een onzin. Als je zo mensen behandeld verlaag je entre prijs dan naar een 10tje dan kan ik het begrijpen wat een onzin dit attracties die het niet doen kan gebeuren maar om een paar mensen wel iets te geven en de gene die er al het langst staan niet vind ik onzin

Gewenste Oplossing:

geld terug of gratis andere dag met onbeperkt eten en drinken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erik953