Klacht: storing vaste telefoon 0154-365358

op 22 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste heer Clements,

Ik ben helemaal niet tevreden. Allereerst heb ik gisteren 16.37 uur naar een van uw medewerkers gebeld. Na uitleg wat de problemen waren heeft die man gezegd dat hij even ging kijken of er iets was waar te nemen. Na een half uur was deze nog steeds niet terug aan de telefoon en heb ik de verbinding verbroken en opnieuw gebeld. Na uitleg moest deze persoon ook weer gaan kijken, maar die was binnen 5 minuten terug. Deze vertelde dat hij een reserve telefoon zou sturen om hiermee te kijken of ook die klachten wel of niet aanwezig waren. Ik heb gevraagd of hij geen monteur kon sturen want het toestel zou vrijdag, zaterdag of later mij mij zou worden afgegeven, maar volgens hem ging dat niet, daar de monteurs geen reserve telefoon bij zich hebben. Ik heb hem verteld dat ik nu al die dagen geen telefoon heb thuis en dat mijn vrouw dement is. Ik moet vaak weg en als er iets met haar voorvalt kan ze mij niet bellen en ik kan met haar ook geen contact krijgen. Stel je voor dat er iets met haar gebeurd. Dit zou vreselijk zijn. Ik zal zo veel mogelijk thuis zijn, maar ik ga met angst en beven even weg of moet iemand inschakelen die haar bewaakt, maar daar wil ze niets van weten.

Ik heb altijd gedacht dat in zulke gevallen Ziggo wel een oplossing had, maar dat valt me vreselijk tegen. Eerst iemand die me ruim een half uur aan de lijn laar hangen en vervolgens iemand die van het laatste niet wil horen. Wat moet ik doen als er iets fout gaat wat hieraan is te wijten ? Sorry, maar ik blijf heel netjes.

P.C.W.M. Verpalen,

geboren 17-09-1931

Postcode 4709 AH-2

tel. 06 250 65 936

vast telefoonnummer dat stuk is 0165-365358.

From: Ziggo

Sent: Thursday, February 22, 2018 3:14 PM

To: pierre.verpalen@ziggo.nl

Subject: Uw pakket komt eraan

Bekijk deze mail in browser.

Ziggo
Klantnummer: 13360929

Kenmerk: TMPLT951_NL

Uw bestelling

Beste mevrouw, meneer Verpalen,

Het is bijna zover. U heeft iets bij ons besteld en dat wordt binnenkort bezorgd. Wanneer precies, dat weet PostNL Track & Trace:

Dit is uw pakketnummer: 3SZGOZ502497411

Houd er rekening mee dat het soms 48 uur kan duren voordat uw zending te zien is.

Nog een vraag?
Wij zijn online dag en nacht open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Bekijk onze contactgegevens.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht aan de Atoomweg 100 (3542 AB), KvK 37026706. BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.

Klantenservice Mijn Ziggo Social Media

Contact Mijn facturen
Mijn producten
Mijn gegevens
Mijn

Zo snel mogelijk een oplossing voor de klacht (zie bijgaande beschrijving) en uitleg wat met de eerste telefoonverbinding van woensdag 21-02=2018 van 16.35 tot 17.05 is gebeurd

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pierre Verpalen