Klacht: storing tv en internet

op 17 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

op 13-9 storing doorgegeven aan tele2 ivm wegvallen wifii en tv. duurde ongeveer 20 minuten voordat ik iemand aan de telefoon had.

instabiele verbinding binnen 24 uur neemt iemand contact op..op 15-9 nog niets gehoord weer bellen: nee binnen 24 uur wordt het in behandeling genomen (volgens kevin van tele2)kpn heeft sms gestuurd maar daar zit een tijd tussen bel eind vd middag maar weer terug (en ik maar betalen ).nee nog niks bekend. moet geduld hebben is weer doorgezet naar kpn..ik nog aangegeven ik ga op vakantie dus wil ik zsm afspraak na mijn vakantie om het geregeld te hebben. niks meer gehoord..
maandag 17 september s avonds wordt ik gebeld door een meisje van tele2. kpn kan u niet bereiken via telefoon of sms… je kan mij dus wel bereiken?.
ik zet het door dan hoort u binnen een paar dagen verder..hoezo ik ben hier al mee bezig zelfs voor mijn vakantie. reactie waar maak jeje dan druk om je bent niet thuis (mijn zoon dus wel).behoorlijk niet klantvriendelijk door dit meisje behandeld ..ze gooide zelfs de telefoon erop. graag hier een oplossing voor en eigenlijk ook mijn telefoon kosten.
maar nog liever..mensen aan de telefoon die wel kennis van zaken hebben en klantvriendelijk cq dienstverlened zijn

op een normale manier telefonisch te woord gestaan te worden en dat mijn probleem zsm wordt opgelost

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick balk