Klacht: Storing televisie en internet

op 12 september 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Al 5 maanden zijn we bezig met Telfort om dit probleem op te lossen
Continu valt onze internet weg ( lees speedtest van maximaal 1 MBmin) en digitale televisie geeft blokjes of helemaal geen beeld.
In tussen al 11 x bezoek gehad van een monteur van telfort en 2x van glasvezel leverancier. 7 modems en 5 routers verder en het probleem is nog niet opgelost.
De monteurs die hier aan huis komen van Telfort zelf, zeggen zelf dat het is dat deze verbinding verouderd is en dat Telfort die niet meer gaat onder steunen. De enige mogelijkheid is dat we overstappen op een ander duurder abonnement. Als wij deze stelling voorleggen aan de klanten service van Telfort zeggen hun dat wat hun eigen! monteurs zeggen niet juist is en komen elke keer weer met een nieuw antwoord op onze klacht. Maar in tussen zitten wij al 5 maanden zonder internet en lopen onze extra gemaakte kosten enorm op.
Overstappen op het andere abonnement is een mogelijkheid alleen zegt Telfort niet te kunnen garanderen dat dit de oplossing is. Maar bij het aangaan van een nieuw abonnement zitten we er wel meteen een jaar aan vast! Ook is de wacht tijd op die nieuwe abonnement minimaal 28 dagen.

Ongestoord kunnen internetten en televisie kunnen kijken. Wij willen best overstappen naar een ander abonnement maar dan wel voor de zelfde prijs als ons huidige abonnement. Met minimaal een proeftijd van 1 maand alvorens wij een contract aan gaan van 1 jaar.
Wat gaan we in de tussen liggende minimaal 28 dagen doen? Hoe kunnen we dan wel internet en televisie kijken?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evz86