Klacht: Storing op storing 2 weken lang al

op 22 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds twee weken ben ik bezig om een normale verbinding te hebben om internet te gebruiken en tv te kijken. Ik werk fulltime overdag dus ik moet altijd in de avond contact opnemen met Telfort. In de afgelopen twee weken heb ik van alles geprobeerd met Telfort om een goede verbinding tot stand te brengen, dit is niet gelukt. Gister 21-09-2016 heb ik een nieuw modem en een nieuwe tv ontvanger ontvangen, deze heb ik aangesloten op de manier waarop dit beschreven staat. Vervolgens doet mijn tv en internet het, maar dit duurt helaas maar 1 uur en het begint weer van vooraf aan.

Ik heb vervolgens vanuit mijn werk Telfort gebeld omdat ik om 8:30 uur moet beginnen met werken en Telfort is pas om 9:00 uur bereikbaar. Ik krijg te horen (logisch) dat zij mij alleen vanaf locatie kunnen helpen. Ik moet dus vanavond terugbellen, ze zijn tot 21:00 uur bereikbaar. Maar ik heb geen vertrouwen in dat ik als het nodig geholpen kan worden door de 2de lijns medewerker omdat ik dus ook heb meegemaakt dat de 1e lijns medewerker er niet doorheen kwam omdat het te druk was bij de 2de lijns afdeling. Hoorde van een medewerker dat er te weinig mensen waren ingeroosterd. Als ik verlof moet nemen om dit probleem op locatie op te lossen omdat het overdag is en dan minder druk is bij telfort dan verwacht ik ook daar een vergoeding van per uur. Ik heb twee weken geduld opgebracht maar ben er nu klaar mee. Ik betaal voor een dienst die niet werkt, daarbij brengt het frustratie met zich mee omdat ik wil ontspannen na mijn dagelijkse bezigheden. Daarbij kan mijn zoon niet aan zijn school werken omdat hij internet nodig heeft voor sommige opdrachten daarbij moet ik dus extra kosten maken voor mijn mobiele telefoon omdat ik geen wifi heb.

Goedwerkend internet, bellen en televisie.
Belafspraak voor vanavond van een 2de lijns medewerker.
Of een monteur die langskomt om te kijken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hopefaith2005