Klacht: storing op de t.v.

op 10 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sedert maanden stoort de tv. Reeds verschillende monteurs hebben ons bezocht en weten ons te melden dat de oorzaak van de storing niet bij ons ligt, maar in de wijkkast. Deze staat vlak bij het station Heemstede Aerdenhout. Monteurs hebben de klacht doorgegeven aan expert, deze werkte in Lelystad en was niet genegen om naar Heemstede te komen, sterker nog hij heeft de klacht verwijderd.Dit heeft tot gevolg dat de storing bij ons niet verholpen is, en ook bij vele andere buurtgenoten niet. Ik ben het spuugzat om iedere keer weer Ziggo te moeten bellen. Ik krijg dan iemand aan de lijn, die niet op de hoogte is. Ik ben het ook zat om te moeten thuisblijven omdat de monteur langs komt. Het blijkt dat bij Ziggo afdelingen naast elkaar werken i.p.v. met elkaar. Het allerergste vind ik dat ik al maanden een slecht product ontvang van Ziggo, maar ik daar wel het volle pond voor moet betalen. Het enige resultaat tot nu toe: iemand van de afdeling klachten belt mij op met een innemende stem en geeft mij volkomen gelijk. Dit soort cursussen heb ik zelf gevolgd, dus daar wens ik verschoond van te blijven. Ziggo heeft na al die tijd niet eens de beleefdheid om ons d.m.v. een brief op de hoogte te houden van de problemen en de oplossing. Dit probleem dateert al van zeker drie maanden.

Wanneer ik de tv uitzendingen zonder storing kan ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keukens