Klacht: storing na update

op 01 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

geachte heer/dame

Mijn ontvanger geeft na de update van 4weken geleden een stilstaand beeld ik heb diverse malen de ontvanger uit gezet en terrug naar fabrieksinstellingen, maar blijft storen, na een telefonishe contact werd mij gezegd dat het misschien in november word opgelost!!!!!! en anders kon ik een nieuwe kopen voor 59.euro maar is het niet zo dat u verantwoordelijk bent voor dit probleem?????? dus dat u mij een nieuwe ontvanger toezend!!!!!!
ik dacht van wel, het gaat om de page m7 ( Philips )

mvg jhm hamaker

verzendadres

amer 5
7333lp
apeldoorn

als ik een nieuwe ontvangen heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte heer Hamaker, Wij willen u vragen om ons te voorzien van de volgende informatie: - Wat is het merk en type van de televisie? - Met wat voor kabel is de ontvanger op de televisie aangesloten (HDMI/Scart/Beide)? - Op welke zenders ervaart u de klacht? - Is de software handmatig ingeladen (via het menu) of automatisch bij het opstarten? - Maakt u gebruik van Teletekst/ondertitels? Deze informatie zullen wij doorspelen naar onze technici die momenteel werken aan de oplossing. Wanneer de oplossing bekend is zal deze direct gedeelt worden. Tevens willen wij u toestemming vragen om telefonisch contact met u op te nemen op het gegeven mobiele nummer. Op deze manier kunnen we samen verder kijken naar andere mogelijkheden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Nico Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht hans hmavideo

2 maanden geleden - merk tv = sony bravia 112cm kabel = hdmi alle zenders maakt geen verschil software ingeladen via menu gebruik teletekst/ondertitels nee, telefonisch contact ja via 06 nummer, geheel is 2jaar goed geweest, totdat plus/minus vier-weken geleden een automatische update is ingevoerd door canal digitaal vanaf dat moment valt de ontvanger per avond 3/4 keer uit stilstaand beeld, ik heb inmiddels ook al de test/cq nieuwe start gedaan met de groene knop op de afstandsbediening en wat gedaan moest worden, help ook niets alles blijft bij het zelfde mvg jhm hamaker

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Geachte heer Hamaker, Allereerst vriendelijk bedankt voor uw medewerking. We vinden het net als u een erg vervelende zaak dat er bepaalde ontvangers na de update problemen geven. Daarom zijn wij met een grootschalig onderzoek bezig om het probleem in te kunnen zien en door antwoorden te verzamelen kunnen wij dit probleem goed analyseren waardoor we mogelijk sneller een passende oplossing kunnen vinden. Omdat u al een wat langere tijd met de uitval van de ontvanger zit, willen wij u een passend aanbod doen en dit graag telefonisch met u bespreken en zullen wij u in de loop van deze week contacteren. We hopen dat we samen met u een compromis kunnen sluiten. Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare Canal Digitaal

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:28 geantwoord

Geachte heer Hamaker,

N.a.v ons telefonisch contact zijn we blij dat we u een passend aanbod hebben kunnen doen en u hiermee akkoord bent gegaan, waarvoor onze dank.

Via deze weg bieden wij nogmaals onze excuses aan voor de vervelende zaak
en danken u vriendelijk voor uw medewerking, geduld en vertrouwen.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dat ook graag van u.

Tim Dimon
Webcare Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht hans hmavideo

1 maand geleden - opgelost in de vorm van een nieuwe ontvanger ,!!!!!! maar word wel twee jaar vastgeprikt met een abbonement, dus het probleem waar het omgaat )technisch ) is niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door hans hmavideo