Klacht: storing door blikseminslag

op 20 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer/mevr

n.a.v. een storing in uw systeem nl (blikseminslag) moest ik noodgedwongen mijn mobiel gebruiken om dewze storing te melden

De telefoniste hield me zeker 30 min aan de telefoon om te weten waar de storing zat en uiteindelijk kwam ze tot de conclussie dat er een blikseminlag is geweest, wat ook later is verholpen.
Doordat ik uw storingsdiens moest bellen met mijn mobiele tel heeft mij dit € 26.- aan mob kosten gekost.
Ik zou graag zien dat u mij deze kosten zou vergoeden, dit omdat bij u de storing was en ik alleen met mijn mobiel u kon bereiken, want zowel internet, tv als de tel lagen er uit.

mijn rek nr is Rek.nr: NL 98 INGB 0006 5373 17

Gewenste Oplossing:

Dat u mij deze kosten vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacobien12