Klacht: Storing!? Betaald met pin maar geen cadeaubon, 3 dgn later nog geen geld retour!!!

op 07 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen zaterdag, 4 juni 2016, poging gedaan een Nationale Boekenbon te kopen bij Blokker (Trefcenter Venlo). Betaling via pin werkte prima, maar activeren van de bon gaf een foutmelding. De uiterst vriendelijke medewerkers hebben vanalles geprobeerd, maar helaas. Uiteindelijk hebben ze helpdesk gebeld om probleem opgelost te krijgen, mevouw van de helpdesk (wenig hulp) verzekerde dat bedrag NIET was afgeschreven want de transactie was mislukt. Helaas bleek zij erg onkundig of kan niet lezen want bij thuiskomst bleek het bedrag wel degelijk van mijn rekening te zijn afgeschreven. Helpdesk medewerkster had verder toegezegd probleen door te geven voor verder onderzoek, echter dat is ze ‘per ongeluk’ vergeten.
Winkelmedewerkster was zelf ook zeer ontevreden met de gang van zaken en gaf aan het liefst cash de betaalde 20 euro te willen terug betalen. Vanwege interne protocollen en dergelijke kreeg ze hier geen toestemming voor (want de pin transactie was immers mislukt, jaja ….). Persoonlijke contactgegevens achtergelaten in de winkel in de hoop op een snelle afhandeling/terugbetaling.
Nadat we ontdekt hadden dat het bedrag toch was afgeschreven, uiteraard meteen terug gegaan. opnieuw heeft winkelmedewerkster contact opgenomen met helpdesk, bleek niks bekend van probleem van 2 uurtjes eerder. Nogmaals probleem uitgelegd en pintransactie als bewijs laten zien. Helaas kon men omdat het weekend was niets doen (nee geld ontvangen kan wel in het weekend!!!!!!). Probleem zou maandagochtend meteen uitgezocht worden.
Maandagmiddag zelf maargebeld en navraag gedaan naar stand van zaken. Vriendelijke filiaalmedewerkers vertelden mij dat ze contact hadden gehad met helpdesk en voor einde van de dag teruggebeld zouden worden. Belden netjes terug, met mededeling dat ze nogmaals alles door moesten geven aan hoofdkantoor (ditmaal schriftelijk) en dat het vervolgens opgepakt zou worden (moet het nog zien). Inmiddels dinsdagavond en vandaag niks gehoord,cdus morgenvroeg meteen weer bellen.
we gaan er maar van uit dat Sarah Jessica Parker haar geld sneller ontvangt voor haar reclames (en dat zal ongetwijfeld ietsje meer zijn dan mijn 20 euro). Sarah Jessica heeft haar topjaren als actrice wellicht al gehad. Blokker soms ook?

Als ik morgen of liever vandaag nog het afgeschreven bedrag terug ontvang op mijn rekening met welgemeende excuses van de helpdesk.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 16:46 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor de late reactie.
Helaas hebben wij uw bericht niet eerder kunnen beantwoorden.

Inmiddels heb ik begrepen dat u het verschuldigde bedrag toch in de winkel teruggekregen heeft. Ik vind het ontzettend vervelend dat zoiets simpels u zoveel tijd heeft gekost. Dit zou niet mogelijk moeten zijn. Namens Blokker biedt ik u hiervoor excuses voor aan. Helaas kan ik het gebrek aan service wat u heeft ervaren niet meer terugdraaien. Wel wil ik u hiervoor graag een tegemoetkoming toesturen in de vorm van een Blokker cadeaukaart. Deze zal per post naar u worden toegestuurd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Komopmetmijngeld