Klacht: storing 2 sept. 2016 traject Middelburg – Schiedam Centrum

op 10 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter kwam op 2 sept. met de trein van 14.15 van Middelburg naar Schiedam Centrum, aankomst 15.56. Om half 4 belde ze mij dat ze vast stond bij Dordrecht vanwege een storing in een tunnel. Nou dat kan gebeuren. Er was geen personeel waar ze wat aan kon vragen dus niemand wist op dat moment hoe het verder zou gaan. Na een kwartier zag ze iemand lopen dus een oudere dame liep er ook op af, dochter liep mee. De dame werd vervolgens zeer onbeschoft te woord gestaan waarop mijn dochter vroeg of dit niet anders kon. Dit is overigens niet de eerste keer dat er brutale monden gegeven worden en daar weet ik zelf ook alles van maar dit ter zijde. Ze konden uiteindelijk door reizen tot Zwijndrecht en daar zouden ze met bussen vervoerd worden naar Lombardijen waar ze hun reis konden vervolgen. En zo geschiedde. In Zwijndrecht aangekomen, met nog vele andere mensen, zou het nog minstens een uur duren. Dit stond op de website aangegeven. Na veel heen en weer gebel, besloot ik uiteindelijk om haar om half 5 zelf maar op te halen met de auto, 33 km heen en terug in de spits. Wij stapten om 18 uur het huis in. 2 uur later. Ieder keer is het problemen met NS en is het maar af wachten of ze aan gaat komen op haar bestemming. Het personeel is niet netjes, uitzonderingen daar gelaten. Nooit een klacht ingediend maar was er zo klaar mee want nu komen ze ook aan mijn portemonnee, tijd en stress wat het met zich mee brengt.
Ik heb een klacht ingediend bij NS en dochter heeft verzoek tot restitutie aangevraagd.
En natuurlijk hebben ook wij nog niets gehoord!
Mensen betalen heel veel geld voor vervoer en dan verwacht je daar op zijn minst een stukje service voor terug. voor terug. NS moet echt aangepakt worden.

Wanneer dochter haar geld terug heeft en ik wil een tegemoetkoming van de benzinekosten.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 07:24 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door glennash