Klacht: Storendehaperende TV

op 26 mei 2020 over tweak in de categorie Vaste Telefonie

Sinds september 2019 maak ik gebruik van jullie abonnement op het glasvezelnetwerk. Ik heb gekozen voor een Alles in 1 pakket met volledige installatie. Een jaarcontract. Dit heeft echter niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont de volgende tekortkomingen:
Zeer regelmatig zie ik op tv beelden vervormen in blokjes en daarnaast staat het beeld ook stil om vervolgens weer verder te gaan na een stukje overgeslagen te hebben. Dit gebeurd bij alle zenders die ik inmiddels bekeken heb en ook op alle momenten van de dag dat ik gekeken heb. Ook bij opgenomen programma’s komt deze storing voor. Daarnaast klopt bij het terugkijken van programma’s het geluid niet met het beeld. Zeer irritant.
Ik heb velen malen telefonisch en via mail contact gezocht met jullie helpdesk maar tot nu toe zonder oplossing, jullie geven aan het ook niet meer te weten!. Helaas hebben we amen besloten het jaarcontract te breken.

Helaas ben ik genoodzaakt terug te gaan naar Ziggo. Ik ben tevreden als TWEAK mij de overige 103 dagen abonnement terug betaald en het gehele televisie abonnement. Heb tenslotte met veel ellende afgelopen 7 maanden TV gekeken!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over tweak

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over tweak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zonnekamer