Klacht: Stopzetten van rekening na 4 jaar nog steeds niet voltooid

Jor S op 05 december 2021 over ING in de categorie Banken

Ik begrijp niet wat er nou zo moeilijk is.
Na 4 jaar (inclusief het afreizen naar Nederland) is het nog steeds te moeilijk voor de ING om de rekning van mijn vrouw stop te zetten. We wonen er al meer dan 4 jaar niet meer en de ING blijft post inclusief nieuwe betaal passn opsturen. Ik ben er meerdere malen in Nederland speciaal voor langs het ING kantoor geweest.

Kan iemand aub hier iets aan gaanb doen. Ik ben denk ik meer dan 20 telefoon gesprekken (internationaal) en een paar kantoor bezoeken en tig emails verder.

Gaarne verneem ik van wie dan ook hoe we nu eindelijk deze rekening stop kunnen zetten.

Met vriendelijk Groet,
JS

Stopzetten van rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 maand geleden - Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden. Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Reactie van de melder van de klacht Jor S

1 maand geleden - Ja dat gaat nogal lastig inderdaad als we al jaren geen mijn ING meer hebben. Lekker de bal terugkaatsen door te verzoeken contact op te nemen is wederom teleurstellende klantenservice. Wat gaat er volgende keer gebeuren als ik wederom vanuit het buitenland bel met bijbehorend tarief? 30 min wachttijd? Geen hulp wegens privacy regels? We kunnen helaas niets doen want geen mogelijkheid tot verificatie? Ik heb zelf allemaal al gehoord. Ik zeg het nog maar eens een keer, WE GEBRUIKEN DIE REKENING AL JAREN NIET MEER EN HEBBER 30 EURO OP LATEN STAAN ZODAT JULLIE HET KUNNEN AFSLUITEN. ZET HET STOP AUB! Vertel mij maar welk direct nummer en desbetreffende afdeling of werknemer ik kan contacteren. Want ik ga die algemene waardeloze hulplijn echt niet meer bellen. Graag verneem ik per ommegaande van passend advies. Geen Autobot reactie a.u.b. Dank, J.S.

Alle klachten die gemeld zijn door Jor S