Klacht: stopzetten parkeersessie via sms

op 08 juni 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 31 mei parkeer ik in antwerpen ik stuur sms en deze word aangenomen na 15 min kom ik bij mijn wagen en wil de parkeersessie stopzetten maar dit lukt niet ,ik spreek 2 parkeerwachters aan die daar controle deden en op hun toestel konden ze kijken of het stopgezet was maar dit was niet het geval hij nam telefonisch contact met parkmobile en kreeg te horen dat ze een probleem hadden met de verwerking van het sms verkeer dus mijn tijd liep voort tot s’avonds, ik heb gemaild maar ze houden zich van den domme bij parkmobile ze hebben al wel onterecht het geld van mijn rekening gehaald, in antwerpen zou er in de uitbreidingstraat 84 een bureel zijn maar daar ter plaatse zou het enkel om een postadres ofzo gaan stelletjes oplichters zijn het bellen kost hopen geld en vriendelijk zijn ze ook niet maar ik laat het hier niet bij ik zal alles doen om te horen of dit allemaal wel kan en mag.

Gewenste Oplossing:

dat ze zich verontschuldige van leugens in hun email naar mij toe want ze schrijven dat er op die dag geen problemen met sms verkeer zijn geweest, het bedrag dat hen niet toebehoort terugstorten op mijn rekening en mijn gemaakte kosten telefoon ,verplaatsing naar zogezegd hun bureel in antwerpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Parkmobile

3 jaren geleden - Beste heer Van Gompel, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u deze situatie heeft ondervonden. Mijn Belgische collega heeft dan ook geantwoord op uw e-mailbericht en vermeld dat zij niet bekend was met een probleem in het sms-verkeer na 10:20 op 17-5-2017 en 31-5-2017. Tevens heeft zij gevraagd om een screenshot van het verzonden bericht voor de afmelding. Ook is er aan u gevraagd om uitleg van de situatie (e.g. wat gebeurde er precies, welke handelingen u deed). Aan de hand daarvan kunnen onze Belgische collega's de situatie nagaan en kijken wat er voor u gedaan kan worden. Wij willen u tevens vriendelijk vragen om u te richten op de Belgische helpdesk, daar wij helaas niet in hun systeem kunnen kijken voor u. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marcdmb