Klacht: stopzetten discovery

op 29 april 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

ik heb familiepakket omdat wij de zenders kijken. bijna 90% van onze kijktijd. wij kunnen alleen met deze aanbieder in zee, omdat wij in een buitengebied wonen en aangewezen zijn op een schotel. donderdag een mail dat het per 1 mei ingaat. duur abbonement van 70 euro voor weinig tv. baal echt

wil de zenders blijven ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 29 april 2017 om 19:27 geantwoord

Geachte heer Drop,

Wij begrijpen uw teleurstelling toen u afgelopen donderdag ons bericht ontving. Wij zullen altijd ons best doen om het zenderaanbod zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de wensen van onze abonnees.
In ons bericht van afgelopen donderdag leggen wij aan u uit waarom deze zenders uit het pakket verdwijnen. Wij hopen dan ook dat u begrijpt dat wij hier op dit moment niks aan kunnen veranderen.

Mocht de situatie veranderen dan zullen wij u op de hoogte brengen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel Nagel
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 29 april 2017 om 23:03 geantwoord

het enige wat we weten is dat de kosten te hoog worden, ik betaal al veel mede ook andere mensen. en wat als de zenders verdwijnen wat komt er voor terug. het is morgen de laatste dag

Alle klachten die gemeld zijn door cdropve