Klacht: stopzetten betaling

amberbladergroen op 04 april 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt bij mij maandelijks 14,18 afgeschreven door docdata payments en ik zou niet weten welke dienst mij hiervoor geleverd wordt. er staat bij dat de reden hiervoor ‘onbekende reden klant’ bij huurcoach.nl is.
inmiddels wordt dit bedrag al maanden bij mij afgeschreven, heb ik hen geprobeerd te benaderen via brieven (zonder reactie) en heb ik hier geen reactie op gekregen.

ik zou tevreden zijn wanneer deze maandelijkse betaling wordt stopgezet en ik een duidelijke reden krijg waarom ik dit bedrag heb moeten betalen.
wanneer hier geen duidelijke reden voor gegeven wordt zal ik maatregelen moeten treffen om het bedrag terug te krijgen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 04 april 2018 om 10:53 geantwoord

Bericht van docdata payments

4 jaren geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door