Klacht: stopwatch kapot en dubbele sec secondewijzer

op 12 juni 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

opeens gaat mijn seconewijzer niet 1 seconde maar 2 seconde vooruit en mijn stopwatch knop werkt ook niet meer

Gewenste Oplossing:

als mijn stopwatch het weer doet en mijn secondewijzer weer normaal loopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

7 maanden geleden - Goedemiddag, Heeft u reeds contact gehad met het verkooppunt of met ons als leverancier? Indien dit niet het geval is en een en ander nog niet opgelost mocht zijn, kunt u contact opnemen met ons via customerservice@fossil.nl We horen graag van u!

Alle klachten die gemeld zijn door jochem bakker