Klacht: Stopbusssen

op 05 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond te wachten op een stopbus die 9.32 kwam. Om 9.30 kwam er een bus en ik nam aan dat dit mijn bus was. Blijkbaar niet, want ik kwam in Harlingen terecht in plaats van Leeuwarden. Nu mis ik mijn overstap en heb ik onnodig betaald voor een rit naar Harlingen. Vervolgens moet ik wachten voordat er een bus naar Leeuwarden gaat en die rit gaat minimaal een uur duren. Dan loop ik een uur vertraging. Ik baal hier erg van.

Dat ik een vergoeding krijg voor mijn verspilde tijd en dat er in de toekomst beter wordt aangegeven waar de bus naartoe gaat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Welmoedzeinstra, Niet leuk om te lezen dat je in de verkeerde bus bent gestapt waardoor je in Harlingen kwam in plaats van Leeuwarden. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Onze bussen zijn voorzien van een lijnfilm waar de eindbestemming van de bus en het lijnnummer staat aangegeven. Begrijp ik het goed dat dit verkeerd stond aangegeven? Zou je aan kunnen geven waar je stond te wachten, bij welke halte en op welke lijn? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 20 maart 2017 om 14:06 geantwoord

Beste Welmoedzeinstra,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Welmoedzeinstra