Klacht: Stop nu eens een keer, met het liegen, bedreigen en valse rekeningen sturen, Joop De Graaier!

op 24 juli 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Het is al enige tijd geleden. Maar eind 2016 zijn we gevlucht uit ons huurhuis van ‘Riant’. De graaiers van ‘Rhiant’ bleven hardnekkig volhouden dat wij een huurschuld hadden. Wij pluizen door de bankafschriften. Gossie, hebben we toch, de maand december 2016 netjes betaald. Voor de zekerheid, naar de maand november 2016 gekeken. OOK, netjes betaald. Jopie, Jopie, Jopie? Wat heb je in je arm gespoten? En/of hoeveel Sterke Drank heb je achter de kiezen? Is dat per uur of per dag?

Nu wonen wij in Zeeuws-Vlaanderen, en we staan al meer dan een jaar ingeschreven bij de gemeente Terneuzen. En Jopie, neem nog een slokje! Wij vallen onder een ander rechtbankgebied!
Goed van ons, hé. Hebben we zelf allemaal uitgezocht! Maar Jopie. Hoe kan dat dan? Dat we post krijgen van de rechtbank Dordrecht, en naar rechtbank in Dordrecht moeten komen? Hoe kan het? Dat advocaten die tegelijk incassokantoren hebben. Weigeren, om ons te vertegenwoordigen!! WELKE GEHEIME OVEREENKOMSTEN HEBBEN JULLIE INCASSOKANTOREN/DIEVEN GESLOTEN? Jopie, en collega graaiers?

Toch bijzonder raar? Oké, Proost.

Nu hebben wij een brief naar de rechtbank Dordrecht gestuurd. Met de vraag, waarom wij naar Dordrecht moeten komen? GEEN ANTWOORD OP GEKREGEN! Toen begonnen wij ons af te vragen, wie heeft er allemaal toegang tot het computer systeem van de rechtbank Dordrecht? Dat zullen er héél veel zijn! Dan komen we toch bij de vraag!! WIE EN/OF HOEVEEL PERSONEN, DIE BIJ JOUW, JOPIE! OP DE VERBORGEN LOONLIJST STAAN??? Werken daar, en fabriceren/versturen nep-uitspraken!! En ook belangrijk, WIE ondervangen het post/mail verkeer. En verbergen c.q. vernietigen dat!

Oké, proost, Joop.

Te banaal voor woorden, maar toch. In de kopieën die door jullie eigen ‘deurwaarder’ is afgegeven. De uitdraai van ‘Rhiant’. Staat zelfs de datum, dat en wanneer de huur is betaald/overgeschreven. O ja, en als wij daarop wijzen, ‘het staat op de eigen uitdraai, van Rhiant’. Dat we betaald hebben, krijgen we een dikke middelvinger van jullie! Jopie toch, zo ga je niet met klanten om!

Nou, toch nog even gebruik maken van klacht.nl. Jopie, jullie hebben ons met naam, adres, woonplaats in jouw FLUT computer systeem gezet. Dat willen wij NIET. Hebben we ook al een paar keer geschreven. Wij noemen FLUT, omdat je een KNETTER GOED wachtwoord heeft gegeven. Dat bestaat uit, Tadáááá. ZEVEN CIJFERS AAN ELKAAR. Tadáááá. Neen, Jopie, geen enkele hacker, komt daar achter. Die is jaren aan het zwoegen. Oeps, Sorry. JA, Proost.

Dat Jopie Syncasso stopt met z'n onzin!
Dat Jopie Syncasso toegeeft, zoals het op zijn eigen bijlagen staat, dat alle huur betaald is!
Dat Jopie Syncasso toegeeft dat hij/zijn personeel deze streken uithaalt, en ook bij ons!
Dat Jopie Syncasso zijn verontschuldigingen aan ons aanbied, voor het lastig vallen van ons, met valse rekeningen, brieven en het vervalsen van rechtbank brieven!!
Dat Jopie Syncaaso stopt met z'n onzin!
GAAT NIET GEBEUREN, MAAR TOCH! PROOST JOPIE!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

4 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door DeWitteDuif-2