Klacht: Stop gekd van me bank af te schreven

op 29 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb nooit een badoo of dating site aangemaakt maar er word steeds geld van mij bank afgeschreven soms 10 keer bedrag van 9.99 euro en vind dat dit wel moeten stoppen nogmaals ik heb nooit badoo gehad

Als jullie ophouden met geld af te halen van mijn bank

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:19 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com