Klacht: Stoomboot sinterklaas

Martyn de Zeeuw op 20 november 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hoe kan het toch zijn als je voor je kinderen een schoen cadeautje koopt,
Er in de stoomboot van sinterklaas kerstmannen zitten. Dit roept vragen op bij mijn kinderen. Ik wist als ouder niet hoe hier op te reageren, want ik was zelf ook verbaasd een kerstman aan te treffen.
Dit is aangekocht in Dordrecht centrum.

Als u het netjes oplost naar mij en alle andere gedupeerde die dit artikel gekocht hebben.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door