Klacht: stone island polo

op 26 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30 juli een stone Island polo besteld naar veel mailen en bellen beloven zij volgende week is ie binnen naar weer een week wachten weer mailen nu heeft de leverancier nog niet geleverd ,nu 26-8 nogsteeds niets

Gewenste Oplossing:

of het geld terug of het shirt binnen een week in huis

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 31 augustus 2016 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Stevens,

Vervelend om te vernemen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen.

Graag ontvangen wij de emailadres van uw Groupon account, controlecode en grouponcode zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen.

Op de opgegeven email kunnen wij geen groupon account terug vinden.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door pyk6264