Klacht: stone island polo niet echt

op 20 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb enkele weken geleden een stone island polo besteld op groupon, deze is iets meer als twee weken geleden binnen gekomen toen ik nog op vakantie was. Toen ik thuis kwam en de polo bekeek had ik mijn twijfels bij de echtheid en ben ik hem gaan controleren bij een dealer. Deze zei dat die niet echt was. Nu wil ik deze terug sturen maar is de 14 dagen overschreden. Dit vind ik niet kunnen omdat de gekochte artikelen gewoon niet echt zijn.

Ik ben tevreden als mijn zending retour genomen word en ik mijn geld terug heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 06 oktober 2016 om 10:50 geantwoord

Beste meneer Bruinsma,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens is.

We hebben het voor u nagekeken en zien dat u een terugbetaling heeft ontvangen voor de deal: ''Grey size M Stone Island polo'' op 30.09.2016.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 61.98 euro.

Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op uw maandelijkse credit card afrekening.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door vincebruinsma