Klacht: Stone Island polo blijkt nep te zijn

op 09 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ook ik heb kunnen constateren dat de vandaag geleverde Stone Island polo nep is! Geen origineel label aan binnenzijde onderin met barcode, raar logo enz

Heel snel dus retour afzender in Manchester,
helaas wordt de indruk gewekt dat deze poloshirts origineel zijn, dit blijkt dus absoluut niet het geval te zijn.

Groupon moet geen zaken doen met zulke oplichters en mijn geld zsm terugstorten na ontvangst retour gezonden shirt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 15 september 2016 om 12:07 geantwoord

Beste mevrouw Slobbe,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u van mening bent dat het product niet orgineel is.

We hebben gekeken naar uw deal en het is nog mogelijk het product te retourneren. Wij hebben de retourprocedure daarom voor u in gang gezet. U zult binnen drie dagen een e-mail ontvangen waarin wordt uitgelegd wat deze procedure is en hoe u het product retour kunt zenden.

Graag wil ik u erop wijzen dat als het langer duurt dan drie werkdagen voordat u deze e-mail ontvangt, het ook zo kan zijn dat deze in uw spamfilter of ongewenste map terecht is gekomen.

Tevens maken wij een registratie van uw melding, zodat het mee kan worden genomen in de beoordeling.

Ik ga er vanuit dat de retourprocedure zo spoedig mogelijk voltooid zal worden.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door ES1967