Klacht: Stofzuigeronderdelen Nilfiks GS 90

Martha1964 op 11 november 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onderdelen besteld donderdag 9 November meteen online afgerekend , nog steeds niks binnen ,zou graag alsnog alles toegestuurd krijgen zoniet dan mijn geld terug!

Ik heb bij jullie besteld omdat het de volgende dag in huis zou zijn maar misschien iets met de post mis is gegaan.

Vriendelijke groet, mvdven

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn spullen geleverd krijg en anders mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 november 2017 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door