Klacht: Stofzuigeronderdelen Nilfiks GS 90

Martha1964 op 11 november 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb onderdelen besteld donderdag 9 November meteen online afgerekend , nog steeds niks binnen ,zou graag alsnog alles toegestuurd krijgen zoniet dan mijn geld terug!

Ik heb bij jullie besteld omdat het de volgende dag in huis zou zijn maar misschien iets met de post mis is gegaan.

Vriendelijke groet, mvdven

Als ik mijn spullen geleverd krijg en anders mijn geld terug!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 november 2017 om 09:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door