Klacht: stofzuiger

op 21 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

mij stofzuiger was kapot en net nog garantie op en 6 weken kwijt geweest en blokker mij gebeld en zeggen dat ik geen garantie heb omdat er schijnbaar vloeistof in de stofzuiger is gekomen en ik ga toch niet vloeistof opzuigen

ik kan 3 dingen doen ,laten maken en 150.00 euro betalen of 30 euro retouneren of vernietingen nou ja zeg

een nieuwe stofzuiger

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 22 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Blokker repareert defecte artikelen niet zelf. Deze sturen wij op naar het reparatiecentrum van de desbetreffende leverancier. Deze beoordelen het defect, gezien zij hier de expertise voor hebben. Uit uw bericht begrijp ik dat er in het reparatiecentrum is geconstateerd dat er vloeistof in de stofzuiger zat. De stofzuiger is niet geschikt voor het opzuigen van vloeistoffen. Omdat dit onder verkeerd gebruik valt kunt u geen aanspraak maken op de garantie. De kosten van de reparatie zijn daarom voor uw eigen rekening.
Graag hoor ik van u de reparatiecode die u gekregen heeft bij inlevering van de stofzuiger. Deze bestaat uit een code van 9 letters en cijfers en staat op de reparatiebon. Aan de hand van deze code kan ik extra informatie opvragen over uw stofzuiger. Mogelijk kunnen we toch nog ietts voor u betekenen. U kunt deze doorgeven via de mail: info@blokker.nl. Graag ter attentie van Saskia/ contact 1176446.

Saskia
Blokker Webcare

Heeft op 27 juli 2016 om 14:12 geantwoord

er is nog niets opgelost en elke keer bellen maar rotsmoesjes hebben ze dan en ze zouden me terugbellen en nog niets gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door 12@