Klacht: Stofnest

op 12 juli 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik sport bij fff in N’gein en de laatste maanden valt het mij en me trainingspartner op dat er steeds meer stof op de vloer en op de apparaten komen.
Bij het dumbell rek zie je gewoon waar de dumbells horen te liggen want alles er omheen is stof !!
Bovenop het legpress app idem dito..
verandering van manager was zeker geen verbetering, ik hoop dat hier snel verandering in wordt gebracht want dit lijkt me ook niet echt gezond.

Als alles gewoon schoon is en ik er niet mijn naam in kan schrijven omdat er zo'n dikke stoflaag ligt.
En aangezien ik maar 1 foto kan uploaden kan ik niet alles laten zien

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

1 maand geleden - Bedankt voor de melding. We willen graag dat iedereen met veel plezier en in een veilige/schone omgeving bij ons kan sporten. Heb je deze melding aangegeven bij de clubmanager? En in welke club is dit? :) We horen heel graag van je!

Reactie van de melder van de klacht Theultje

1 maand geleden - Clubmanager tijdje niet gezien... wel met ander personeel erover gehad. Vest. N'gein.. blokhoeve. Gisteren was de situatie ook nog hetzelfde..

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 12 juli 2017 om 09:48 geantwoord

Bedankt voor de extra informatie, Marielle. We gaan jouw klacht doorgeven aan onze club in Nieuwegein. Daarnaast adviseren we je om het ook aan te kaarten bij de clubmanager. :) Is dit een goed idee? Heb je verder nog vragen voor ons?Stel ze gerust. Je feedback is erg belangrijk voor ons. :)

Alle klachten die gemeld zijn door Theultje