Klacht: Stof spijkerbroek nu al stuk

op 27 juli 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

k heb op 27 maart een broek gekocht en er zit nu al een groot gat in. Ik heb contact opgenomen met de klachten lijn zeggen ze ga maar terug naar de winkel! Ik nogmaals aangegeven dat ik niet in staat bent om terug te gaan naar de winkel aangezien wij op visite waren en toen naar de winkel zijn gegaan en dat wij geen prenatal winkel meer hebben in de buurt. Ik heb aangegeven dat ik de broek wil opsturen met de bon voor de beoordeling (die ze ook in de winkel doen) zeggen ze gewoon nee sorry zo werkt het niet, helaas wij kunnen u niet helpen! Dat er zo word omgegaan met zwangeren vrouwen, en niet eens een alternatief word geboden vanuit het bedrijf ! SCHANDALIG! Wel geld willen vangen maar als er iets mis is geven ze niet thuis!

Ik wil graag mijn geld terug ! Ik wil geen eens meer een nieuwe!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prenatal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prenatal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prenatal

Heeft op 27 juli 2016 om 13:03 geantwoord

Op het hoofdkantoor is geen mogelijkheid om een artikel te ruilen, of het geld terug te geven. Dat kan wel in een van onze 67 filialen. Klant hoeft niet perse naar hetzelfde filiaal wij ziten door heel Nederland. In de winkels is een mogelijkheid om het artikel te beoordelen en terug te betalen.

Heeft op 27 juli 2016 om 13:20 geantwoord

Dat kan je wel mooi zeggen, maar zoals je zelf ook zult weten is de prenatal winkel in hellevoetsluis permanent gesloten !!! Dus kan niet ff naar EEN winkel aangezien ik niet in staat bent om verder te gaan dan hellevoetsluis. Lezen is moeilijk zeker ? De klacht is voor mijn dus NIET opgelost. Ik zal dan ook gaan informeren bij mijn rechtbijstandverzekering!

Bericht van Prenatal

8 maanden geleden - Helaas kan het hoofdkantoor niet terug betalen, in de filialen van Prenatal is de mogelijkheid om het bedrag uit kas te halen. We begrijpen je ongenoegen maar de oplossing is echt in dit geval alleen in een filiaal. Hier zien je graag tegemoet tegen de tijd dat je wel weer in staat ben om te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door samantha Ahlrichs Vissers