Klacht: Stof sluit niet aan bij Nima A examens en beloofde tablet nog niet ontvangen.

op 07 augustus 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Stof sluit niet aan bij Nima opleiding, erg saai en weinig dynamisch beschreven.
Inmiddels zelfs via de examenlijsten van Nima boeken gekocht en hiermee aan het studeren gegaan.

Ook de door NHA beloofde tablet heb ik nog niet ontvangen.

Geen enkele aandacht van NHA gekregen maar nadat ik de betaling heb gestorneerd werd ik wel gelijk gebeld.

Kosteloos de studie afbreken, materiaal zal ik dan retour sturen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

7 maanden geleden - Geachte heer Jager, Bij het in behandeling nemen hebben we een bericht geplaatst, dit is echter niet terug te vinden op de website. Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij geen gegevens vinden in onze administratie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw relatienummer/inschrijfnummer door te tegen? Als u deze niet kunt vinden hadden we graag uw adres ontvangen. Zodra wij uw studiegegevens hebben kunnen traceren kunnen we inhoudelijk reageren op uw klacht. Alvast bedankt voor uw reactie. Vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Reactie van de melder van de klacht Albert J

7 maanden geleden - Mijn relatienummer is 1840622 en inschrijfnummer 882799. Mvg, Albert Jager

Bericht van NHA

7 maanden geleden - Geachte heer de Jager, Bedankt voor uw reactie. Uw tablet wordt binnen 10 weken na ontvangst van de antwoordbon en de betaling verzonden. Wegens de storno heeft de automatische nazending nog niet plaatsgevonden. Zodra de betaling is voldaan wordt de Tablet vanzelf nagestuurd. Omdat de proeftijd van 15 dagen reeds verstreken is, is kosteloos annuleren normaal gesproken niet aan de orde. Uw opmerking omtrent de lesstof die niet aansluit bij het examen is echter voorgelegd aan de eindverantwoordelijke van het lesmateriaal. Binnen 10 werkdagen verwachten wij u te kunnen voorzien van een schriftelijke, inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:16 geantwoord

Heeft op 30 augustus 2016 om 20:29 geantwoord

Goedendag,

Ik ben nog niet met concrete voorbeelden gekomen omdat ik de boeken aan de kant heb gelegd en met de zelf aangeschafte boeken uit de Nima examen eisen druk aan het leren ben voor mijn laatste examen op 1 september.

Hierna zal ik een vergelijking op een rijtje zetten en u concrete voorbeelden geven.

Ik vind het ook erg kort door de bocht gaan om zonder verder overleg en na slechts een mailtje de klacht te sluiten en een betaalherinnering te sturen waarin direct gedreigd word met een incasso bureau.

Als u om opleiden gaf dan zou u ondersteunen en helpen om een cursist een zo goed mogelijk resultaat te laten behalen, maar een aanbod voor extra hulp en ondersteuning heb ik niet van u gehad, dit had niet gratis gehoeven overigens.

U hoort na 1 september van mij.

Mvg,

Albert Jager