Klacht: Stoelen nog niet geleverd

op 16 juli 2021 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
Wij hebben 9 juli 2 stoeltjes online besteld en betaald. Ze stonden op voorraad en zouden binnen 48 uur geleverd worden. Tot onze grote spijt hebben wij nu een week later nog steeds niets ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging!
Kunt u dit alstublieft voor mij nagaan en regelen dat ik die prachtige stoeltjes alsnog snel geleverd krijg??
100004690 is het nu wat bij mijn bankafschrijving staat.
Hoop zsm op een reactie en dat het snel in orde komt.
Vriendelijke groeten,

Gertine Fieret
Marconistraat 25
3771AM
Barneveld
0627431302

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we zsm een reactie ontvangen en deze week nog de stoeltjes geleverd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrtnhuisman