Klacht: Stoel in vliegtuig aan raamzijde zonder raam

op 04 mei 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Tenerife TFS
10:50
Düsseldorf NRN
16:30

wij vliegen regelmatig met Ryanair maar vakantie bestemmingen. Maar nu de laatste reis heb ik toch wel een vervelende ervaring op gedaan.
Wij hadden nl. een zitplaats (waar je tegenwoordig 7 euro per plaats voor moet betalen (=14 euro samen) gereserveerd bij het raam. Ik kijk nl. graag naar buiten en vind dit altijd heel mooi om te zien met de start en landing maar ook vooral boven de wolken. Nu had ik rij 11 zitplaats A en B gekozen in het reservering programma. Wat bleek nu bij het zoeken naar de plaats dat er in rij 11 (A+B) helemaal geen raam aanwezig was. Dit stand niet vermeld bij de boeking anders had ik wel een andere rij gekozen. Het vervelende was dat we zowel op de heen als terugreis dezelfde plaats hadden gereserveerd. Het vliegtuig personeel kon helaas niets voor ons doen omdat het vliegtuig geheel vol was geboekt.
Wij vinden het heel vervelend dat ons dit niet is medegedeeld tijdens de boeking. Ik zou dan ook graag zien dat er toch minimaal tegemoet wordt gekomen door terugbetaling van de stoel reservering. (bankrek nr. NL40RABO0307077861 tnv CJ Versteeg)

Nu hebben we nog een tweede probleem:
Wij hadden inmiddels al weer een reis geboekt via Ryanair naar Ierland en helaas ook weer op rij 11 zitplaats A en B (raamplaats!) Nu kunnen wij deze plaatsen via de site niet meer aanpassen omdat alle plaatsen reeds zijn volgeboekt. Maar als ik op dezelfde dagen een nieuwe boeking doe dan kan ik nog steeds vele ander plaatsen boeken.
Kunt u voor ons de zitplaatsen wijzigen van rij 11 A en B naar rij 11 F en E!
Onze boekings nummer is:

Ryanair Vlucht 3105
19 jul.-Bevestigingsnummer SQHSTM
Amsterdam AMS
18:35
Dublin DUB
19:15

De terugvlucht staat al reeds op rij 11 F en E.

Ik hoor graag van u.

CJ Versteeg uit Ede NL

K V
18 apr.

aan RAsalescomplai.
Hallo,

inmiddels bijna 3 weken verder maar nog geen reactie hierop terug gehad.

Kunt u mij aangeven hoe lang e.e.a. nog gaat duren.

Met vr gr CJ Versteeg

Op 28 maart 2017 om 10:54 schreef K V :

K V
11:32 (1 minuut geleden)

aan RAsalescomplai.
Graag zsm reactie op bovenstaande klacht!

Wij zouden graag het bedrag van stoel reservering terug willen ontvangen van de reis naar Tenerife.
En graag voor de reis naar Ierland een andere plaats voorin het vliegtuig maar dan met raam uitzicht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CJ Versteeg