Klacht: Stiltecoupe

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds begin september reis ik dagelijks naar leiden vanuit Utrecht. Ik zit vaak in stiltecoupes, maar het is vrijwel nooit stil. Regelmatig worden tickets gecontroleerd en zelfs dan wordt de stiltecoupe niet gehandhaafd.
De coupe waar ik op dit moment in zit is onderhand een gewone coupe. Achter mij zit een jong stel vanalles te bediscussieren, darachter en ouder stel. Voor mij zitten 2 collega’s en daarvoor een druk kind. Net is mijn chipkaart weer gecontroleerd, zonder enige melding van stiltecoupe.

Gewenste Oplossing:

- conductrice die fe stiltecoupe handhaaft.
- een duidelijkere aanduiding voor stiltecoupe, niet slechts een klein plaatje op het raam dat niemand ziet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 08:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door E Bosch