Klacht: Stiltecoupe

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds begin september reis ik dagelijks naar leiden vanuit Utrecht. Ik zit vaak in stiltecoupes, maar het is vrijwel nooit stil. Regelmatig worden tickets gecontroleerd en zelfs dan wordt de stiltecoupe niet gehandhaafd.
De coupe waar ik op dit moment in zit is onderhand een gewone coupe. Achter mij zit een jong stel vanalles te bediscussieren, darachter en ouder stel. Voor mij zitten 2 collega’s en daarvoor een druk kind. Net is mijn chipkaart weer gecontroleerd, zonder enige melding van stiltecoupe.

- conductrice die fe stiltecoupe handhaaft.
- een duidelijkere aanduiding voor stiltecoupe, niet slechts een klein plaatje op het raam dat niemand ziet.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS