Klacht: Stilte in de stiltecoupé

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis vaak in de stilte coupé, maar er wordt gewoon niet gecontroleerd of het wel stil is. Dit is zwaar hinderlijk als je moet werken in de trein! Gaat over de trein intercity direct am-breda breda-am

Ik ben tevreden als dit wordt gehandhaafd!!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:33 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door thijsvangulick